143


Tänkte nu att jag skulle berätta lite om hur det går för oss. Här är linn en vacker dag vilket var en classic dag alá oss. Äta mega frukost, leta leta leta efter agencys som kunde fixa bostad åt oss. 

Tittatitta Café 338 i Bethnal Green bjöd på mega englishbreakfast för inte mer än sex pund. Orkade cirka hälften. 

En dag var jag och hängde med Malin och Alice i deras finafina studio. Här har vi Malin vid spisen.  

Denna morgon såg det ut såhär i vårt alldeles egna rum på Kings Road. Bra frukost med vitt bröd, baked beans, smör och majonäs. Farligt fettigt osv men otroligt gott. Jag sitter fortfarande här.






En natt fick vi fnatt och gick lös på vår vägg. Konstnärer är vi båda två. 

 

 




Här kom det en bomb bilder på det som artat sig i rummet. Finns lite fix kvar att göra som att tvinga hit agencyn med ordetliga sängar för just nu sover jag i bäddsoffan pga andra sängen vi har är det äckligaste och obekvämaste vi sett. Tänkte att ni tyckte det vore kul att se hur vi bor iaf. Sitter och väntar på att min sambo ska komma hem från cv-bombning. Igår provjobbade jag i 10 h, konstant stående eller springande hela dagen. En skobutik i camden, sjukt krävande tydligen. Men jag fick jobb så det bådar ju gott för ekonomin, vet inte än vad jag kommer tjäna dock men på söndag får jag reda på detaljer. Fan vad läskigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0