144

 
 



Tydligen tycker jag om att fota mat så i detta inlägg blir det därför en del mat så att säga. Här har vi bakadpotatis, oförskämt mycket smör och salt med stirfri framför skins i soffan. Bra middag.

Vi fick en ny säng som jag samma kväll fick inviga ensam med Dexter hehe.



Dagen därpå besökte vi The Breakfast Club Hoxton alldeles runt hörnet. Holy salmon ily.





Kvällsbestyret blev att laga middag, dela på en flaska vin och dricka öl. Sen åkte vi genom engelskt skyfall hem till Alice och Malin för häng med dem, en Matilda och deras granne med kompanjoner för att sedan fara vidare ut i natten. 



Jag hade svarta kläder från topp till tå kvällen i ära. Sedan avslutade vi natten/morgonen hemma hos oss med bajsvatten, öl, pasta och nya bekantskaper med vår granne. Bra kväll. Nu är det lördag och jag är pepp och hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0