145


Här ligger jag och tuggar kex i en säng alldeles själv i min nya stad. Det kan lätt bli ensamt när den lilla umgängeskrets man har i denna stora stad änsålänge är på annat håll. Så somsagt tugga kex tillsammans med john travolta i pulp fiction sysselsätter mig ikväll och inatt. Det blir lätt så när man är arbetslös och dan. Idag har vi iallafall styrt kosan till vårt brick lane i jakt efter billiga prylar som bord, mattor, lampskärm. Lyckades väl sådär men desto bättre på en annan front. Vimplar i blått, rött och vitt pryder nu våra väggar även två nya planscher med vettiga budskap sällskapar väggen ovanför vår säng. Imorgon jakt efter ett jävla jobb ännu en gång. En kväll som denna är det lätt att sakna. Det känns ju så knäppt att jag är här plötsligt? Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0