148






Jamen visst tusan klassar iphone ut systemkameran med hästlängder. Mhm. Size does matter folks. China Town och äta på o'neills är inte helt rätt egentligen med det gjorde vi ändå. Revolt ett, två och tre, Stolen youth, dagens ungdomar osv.





Kvällstid kom Alice, Malin och Eskil som är Malins pojkvän på besök. Där satt vi i vår lilla lya och lyssnade på hiphop innan vi gick ut på kingsroad. Vi var i ett kärt prag en stund sedan mer kärleksfulla på the love shake. 



 

Hej söt Alice!

Ben i toalettkö. Sedan gick vi på vidare äventyr Alice och jag, slutligen letade vi kebab men ingen ville ta emot våra kort så vi gav upp gick hem och somnade gott. Nu sitter jag här. Alice gick efter frukost, min sambo gick tidigt imorse för att jobba och jag är arbetslös och finner ingen motivation. Istället skriver jag listor om saker som jag vill att folk ska ta med sig till mig, om inköp och om bestyr. I'll just eat today and I'll start my diet again tomorrow. Så stod det på tumblr jag håller med föralltid. Nu vill jag skriva brev, vykort, hänga med Dexter, läsa och fortsätta dricka te. Jävla myskärring!! Förresten 21 november kom hit och träffa sigur ros med mig pretty pretty please. Den odödliga yuccapalmen hälsar att han dör av rökelser i roten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0