150

 


 


Hej hå idag har jag sökt jobb. Vill att någon ska ringa till mig och böna och be för att jag ska jobba hos dem. Men det drömmer jag mest om, får helt enkelt fortsätta kämpa vidare. Har iaf uppdaterat min to do-lista här i englandet eftersom jag tagit mig runt till fots lite grann och även med buss. Det är fint. Kommer nog aldrig bli uttråkad här. Också har jag hängt med Alice för vi arbetslösa, man måste hålla ihop annars blir det sorgligt, det gör vi bra!! Handlat massa mat har jag också gjort två stationer härifrån och städat i vår lya. Tänkte att jag ska vara snäll mot min sambo och göra mat åt ett jobbtrött huvud. Dessutom är det fredag och jag är aspepp...men nu jobbar folk och kommer tydligen hem aströtta. Det suger ju..iaf glad fredag! Blev förresten tillfrågad lite sådär lätt av mannen som driver café och restaurang precis nedanför oss. Men går det an att jobba en trappa ner? Bekvämt ja men inget nytt. Hmm låt tänka tills jag blir desperat. //Hemmafrun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0