151




Idag söndag precis som överallt annars men här betyder det ofta brick lane market. Så jag mötte upp en Alice på Shoreditch High Street för att strosa, hänga och äta det är sånt man gör en ledig söndag kom vi överrens om.






Alice spanar in lite sköna sk8ter boys! 



Palmer finns här många, det är Glenn's syskon också en del väggmålningar.



Sedan fick vi spatt och skulle precis som andra ta bilder på oss själva. Våga vägra bh. På den här bilden lägger jag någon-tittar-på-mig-nu-alice posén. Har även lite sittsår på magen osv. Denna dag införskaffade jag mig ett par byxor som jag från och med nu inte alls vill ta av mig också fyndade jag ett skärp för ynka tre pund helt okej dvs. Ikväll är jag ensam för min sambo helt plötsligt befinner sig på svensk mark, alltså va? Tur att hon kommer hem till mig imorgon igen hihi. Saknar henne och vill kolla skins och dela säng. I like it here, har jag nämnt det? Nu fortsätter min kväll i ingen takt alls. Ska se klart mitt sista existerande Dexter-avsnitt (jag vill ha ordentligt internet!!!), dricka te och somna om jag känner mig själv. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0