154

 
Baked beans i all ära men något annourlunda till frukost satt rättså fint. En croissant fylld med pesto, mozzarella och tomat. På mitt provjobb dagen innan låg nämligen världens gosigaste café inne i butiken. Varav de på kvällen ändå skulle kasta allting som blivit över. Klart en vill ha lite kvällsmat/frukost som är gratis!



Alltså vår agency...de har ju varit lite sådär med en del saker. Vi skulle få tjocka gardiner som skulle hålla ljud och ljus ute från den lite för trafikerade gatan utanför. & han kommer in med de här. Alltså jag kan inte annat än att skratta. Hjälper inte för något av det och är bara ganska fula. Tack Ali! Nu låter jag säkert elak men det har faktiskt varit lite under kritik. Speciellt attityden.

Fyndat blus på rokit för 10 £



Sedan var det utflyktsdags så jag mötte upp min homie i camden för att upptäcka. Här är vi framme, nästan.







Alltså hur vackert är inte det här. Tänk lite ölkubb eller brännboll på den här platsen.



London jag gillar dig Du har ett svart moln över dig.
 






Alltså konstant åhh för det är så himla fint överallt.




En Mathilda som trivs här så jävla bra! 




Efter att ha gått lös lite på sainsburys och sedan i köket så var det vinflaskans tur. Ett måste att upptäcka staden om natten varje gång en inte har något måste dagen efter. Som nattmat blev det lite för satsigt med blå bands bearnaisesås direkt importerad från Sverige med nuggets och klyftpotatis haha. Glada grannar när vi skramlar i köket mitt i natten. Fint sedan att somna till torka aldrig tårar utan handskar. Nu är det café 338 tur att mätta våra magar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0