158

 
 
 


Lördag i London och jag mötte upp Alice och Nathalie i Covent Garden, community celebration ägde rum. Varav vi sedan besökte Malin på hennes lunch och promenerade runt i fina folkfyllda kvarter och gränder.



Malin



 

 



Folk stod i kö för autografer och vi undrade var kändisarna var?

Hittade en kändis tillslut hon heter Malin.
 
Att dregla över kanelbullar, wienerbröd och godis som är för dyrt är en återkommande syssla.



En dösnygg Alice




Vi styrde kosan hem mot Malin och Alice för en middag, funderingar angående den billigaste transporten i London och förande i deras mysiga studio. Jag tror faktiskt att jag önskar mig en cykel pappa.




''Jag måste sluta spilla så mycket, jag har inte råd med det'' (citerar Alice) kan ni då förstå hur fattiga vi känner oss kanske? Två liter tescocider för två pund är dock helt okej för plånboken. Sedan åkte vi hem till mig och Malin kom springande direkt från jobbet med vin och muffins. Sedan spenderades resterande del av natten i Dalston och slutligen med kebab och halloumi som tydligen stavades helloumi. En lördag i sitt esse ge mig fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0