203

 


Såhär snygga var vi en måndagsmorgon när vi var lediga. Först åt vi frukost på min gata där jag tog något med gravlax som var så himlahimla gott. Sedan slöade vi till det med lite kaffe hos pojken min. Men bestämde sedan för att göra något av denna dagen och gick till tunnelbanan.



Vi hoppade av på oxford circus och gick mot Manchester Square för att titta på Wallace collection. Ett museum i de ståtligaste av hus. Sjukt bra beslut och jag fick lyssna och lära av min nörd till pojkvän. Där var det inte tillåtet att ta bilder.





Promenerade utan mål runt hela Regents Park och kom sedan fram till de bästa av beslut igen. Vi köpte sådant en vill ha på en picnick och slog oss ner med utsikten från Primrose Hill!







Asbra! Ostar, oliver, baguetter, frukt, charkuteri och vin! 



Slutligen efter mer promenad och efter en pint i camden följde vi kanalen ända bort till kings cross och lät bussen ta oss sista biten hem. Åhh älskar lediga dagar som ändå känns produktiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0