197

 



















Har blivit så himla svag i knäna för en person, en person som tar mig med storm varje dag. Det känns så himla bra att vara så här lycklig men sårbar så det blundar jag för. Har väl spenderat cirka varje vaken timme med den här personen de senaste tio dygnen. Just nu är jag uppe i det blå och förbannad över att blondinbella tydligen är en riktigt idiot. Vad mer kan tänkas vara intressant i mitt liv just nu då...jag jobbar, har precis ätit pannkakor pga ledighet, snart ska jag duscha och försöka bli mitt snyggaste jag inför kvällen. Regnar och blåser gör det också konstant och jag köper en ananas varannan vecka men inte för att äta. Ni vet livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0