198

 















Lilla jag är sämst på det här känner jag. Att vara kär, jobba och försöka träffa folk tar upp all vaken tid. Har gjort så himla mycket fint och mysigt men utan någonsorts dokumentation för jag är så uppe i det blå. Himla lamt egentligen men det kan inte hjälpas. Iaf bilderna ovan är för någon vecka sen när jag Alice, Malin och Linn en onsdagskväll eller torsdag vad vet jag intog ridley road market bar för några burkar öl. £2.50 är helt okej nämligen, brukar då vara alldeles fullpackat helgtid. Idag är jag ledig och har spenderat morgonen med en viss pojke, banan och nutella pannkakor och kollat på bron alldeles besatta är vi. Sedan var det jobbdags för honom. Nu har jag äntligen fått ordning på mitt rum efter cirka en och en halv vecka av stök pga bara hemma och vänder. Snart ska jag träffa Linn och Sebastian och solen skiner!!! Tänker mig en lång fin promenad och kaffe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0