190


Inbillar mig att jag kan komma undan det här med att blogga men jag vill ju så nu är jag här igen. Försöker. Jag faller gång på gång för denna staden det känns så jävla bra att vara här och inte i Sverige. 





Det här var en bra ledig söndag med Alice som bestod av det den ska. En sen frukost på café 338, columbia flower market, brick lane och att bli full på happy hour. 


Faller somsagt gång på gång för det här fattiga londonlivet.






Alldeles iskalla slog vi oss ner på the bridge för att skvallra och planera bus. Sedan fortsatte eftermiddagen på kick med fotbollsfans men vi var där mest för billig öl och bra sällskap. Okej jag älskar london. Idag är jag ledig och ska försöka bege mig hemifrån snart med gårdagens smink osv det är så jag rullar. Sunkig brud men med kläder som ser dyra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0