193

 


I tisdags var det en bra tisdag och Malin kom hem till mig med frukost. Ledighet ni vet.



Lämnade min lya och begav oss ut på stokie upptäcksfärd.







Titta vilken fin!!! Några steg ifrån min nya bostad ligger den här magiska kyrkogården, aningen obehaglig men den här solskensdagen så var den fin. Önskar lite att min ivy mådde så bra som den ovan.








När Alice den fina slutat jobbet gjorde hon oss sällskap med middag på mitt golv. Malin hade även hittat en klockren LP som fick bli en gåva till Alice. Hemskt vad det ska sjungas om den där bruden. Förståeligt dock.

 Sedan blev det läggdags och innan det paradise hotel. Jag tittade på det tillsammans med popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0