213




Veckan innan min fina pojkvän behövde lämna mig för Australien var jag ledig i fem dagar med honom. Trots feber och att jag var trött i hela kroppen lyckades vi åka på en liten utflykt. Till Richmond for vi med overgrounden för att ta oss till Richmond park och träffa rådjur. 





Vi promenerade dit och Richmond är så himla himla fint!



<3





Parken och den här mannen lika så. Jag saknar honom.










Nästan äckligt många där ett tag! När vi sedan var på natural history museum en annan dag var den här tvungen att köpa en bok om rådjur. De tappar/önsar sina horn varje år och växer sedan ut nya och större!? Hur coolt!




Sedan fick min stackars hals en glass och vi gick på pubjakt pga world cup! En måste hänga med i svängarna. Finalen ser jag med pappa nästa söndag och dagen efter det är min nuvarande tid i london slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0