217


I nuläget sitter jag i Barcelona för nu har jag flyttat hem från London. Dag ett ovan med pappsen som kom och hjälpte och umgicks med mig mina sista tre dagar i staden. Här försökte vi besöka Imperial war museum men det var sorgligt nog stängt. Så vi åkte vidare till notting hill för där har jag aldrig varit.



Kvällstid köpte vi med oss saker från wholefoods och öl från en off license innan vi gjorde iordning oss för middag.

Tjuvstartade Barelona med att äta tapas och dricka pimms. 





Dagen efter var london kokande hett och vi la oss i skuggan efter att ha besigit primrose hill. Sedan gick vi igenom regents park och såg på cricket och fina blommor. 



Afternoon tea följt av middag senare på kvällen sedan mot pub för att se näst sista matchen i world cup. Dagen efter gick mest åt att packa men kvällstid mötte vi upp Linn för middag och finalöl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0