211


Räknar ner dagarna i London nu. Helt sjukt det här. Att tänka tillbaka på var jag var för ett år sedan och dylikt är ännu mer fascinerande och nu ska jag flytta till Sydney haha va? Får fina bilder och meddelande därifrån lite då och då nu trots morgon är kväll och tvärtom. Borde börja packa, sortera, fixa tillbaka lite skattepengar osv. Går inte i rask fart direkt men det kommer allt eftersom. Återhämtar mig lite bara.
 


Såhär spexig var jag imorse i det färggladaste jag burit på år och dar. Det kändes bra. Om någon vill ha kläder för väldigt lite pengar så har jag nu tre-fyra påsar som ska rensas ut från mitt liv haha. Usch separationsångest men annars kommer jag ju inte härifrån. Tänker ju bara badkläder och sommarkläder nu!
 
Kastar i handduken och kryper till ro i sängen med något filmiskt på skärmen från och med nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0